9/3/07

O IES oferta novos servizos.

Xa se poden utilizar, previa solicitude no centro, dous novos servizos relacionados coas novas tecnoloxías:
1º.- SGDWEB. Mediante esta aplicación calquera pai, nai, alumno ou alumna pode consultar en Internet as incidencias (faltas de asistencia, retrasos, faltas de orde,...), notas, horarios, etc. Para poder acceder a este servizo é necesario solicitalo no instituto. Ós solicitantes facilitaráselles un nome de usuario e contrasinal que lles permitirá acceder á información persoal de forma segura. Cada usuario tan só terá acceso á información persoal e individual do seu fillo/a ou á súa propia, no caso de que sexa un alumno/a.
Na páxina web do instituto incluíuse un enlace a este servizo (www.sgdweb.com/portadaauga).
Pódese ver unha “demo” do mesmo no enderezo www.sgdweb.com
2º.- SGDSMS. Consiste no envío de mensaxes SMS ó móbil que determine o usuario cada vez que se producen incidencias relacionadas coa marcha académica do seu fillo/a. O envío realízase de forma automática despois de que o profesorado anota a incidencia no sistema informático do instituto.
Hoxe explicáronse estas dúas aplicacións ós pais e nais que acudiron á reunión celebrada a tal fin no centro. Na matrícula do próximo curso académico entregaranse os impresos para solicitar estes servizos.

No hay comentarios: